Reacties?

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Reacties?

Bericht door Jos »

ik ben dit jaar al een keer of 6 in het ziekenhuis geweest; er zijn wel mensen die kijken.
Maar ja de meeste mensen hebben niets anders te doen, dan om zich heen te kijken. Bij ons zijn de wachtruimtes in de openbare ruimten, waar relatief veel mensen langs lopen
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 353
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Reacties?

Bericht door Rik »

Niek schreef: 18 jun 2023 14:22 Later zag ze mij, een gaf ze aan het niks te vinden. Waarschijnlijk mede door geloof.
Maar ze blijft wel vriendelijk.
Onder het "mom" van geloof kan je zo alles gaan afkeuren of goed vinden.
Geloof heeft al zoveel naar de knoppen gedaan en niet in het minst vrijheden beperkt.
Enkel achter de schermen mag blijkbaar veel meer en de kerk denkt dat nog toe ook.
Voor mij hoeft dat allemaal niet meer, ik geloof enkel nog mezelf ;)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
BaSa
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 nov 2020 10:25

Re: Reacties?

Bericht door BaSa »

Tja, niet iedereen hoeft het mooi te vinden hé. Zolang ze respectvol blijven.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 523
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Reacties?

Bericht door Kortrokje »

Belinda-Holland schreef: 07 mei 2023 14:01 Niek, hele leuke combinatie. Niks mis mee. Ik zou het ook dragen
Wauuuuuw.. Héél mooi..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 523
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Reacties?

Bericht door Kortrokje »

Alex schreef: 12 apr 2023 08:15 Ik draag al jaren af en toe een jurk of rok. Heel af en toe kijkt iemand om, of hoor je iemand grinniken. Kinderen bijvoorbeeld. Laatst dacht iemand bij een vis kraam stoer te doen door hard GVD te roepen toen ik langs liep. Toen ik vroeg wat er aan de hand is, liep hij snel weg.
Over het algemeen krijg ik juist hele positieve reacties. Een duim omhoog, glimlach of zelfs een praatje.

Ik drink onderweg van of naar mijn werk vaak koffie bij Starbucks bij Breukelen ik de buurt. Daar word ik altijd met mijn voornaam aangesproken en vraagt men geïnteresseerd ‘wat heb je vandaag aan?’. Over het algemeen vind men het juist leuk, stoer en verrassend.
De leukste reactie kreeg ik ooit toen ik in spijkerrok (korter dan op bijgaande foto), panty en (deze) hakken naar Azië vloog. De KLM stewardessen vonden het fantastisch.

Gewoon doen en klein beginnen. Bijvoorbeeld enkel tanken in rok. Een keer koffie bij een wegrestaurant. Of enkel naar één winkel. Dan een uurtje winkelen. En daarna een hele dag naar bijvoorbeeld Amsterdam, waar alles kan.

Succes, het werkt verslavend!
Knap hoor...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: Reacties?

Bericht door Camille »

Wanneer jullie de stap gezet om met een rokje of kleedje naar buiten te gaan?
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: Reacties?

Bericht door Camille »

Vandaag in dit naar zee geweest. Maar wat doen jullie met de penis. Want een body is onder aan niet zo handig.
Wel enkel blikken gehad maar meestal van heel jonge kinds of een paar tieners.
Vond het zalig in dat rokje.
Screenshot 2022-05-31 at 20-24-14 ② Rok H&M maat 38 — Rokken — 2dehands.jpg
[attachment=1]Screenshot
Bijlagen
1687853942.jpeg
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 869
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Reacties?

Bericht door WesleyN »

Bodies draag ik niet zo graag. Zit inderdaad niet zo fijn aan de onderkant. Dus daarom niet. In de 90s zoiets gehad. Daarna nooit meer. Alles uit die tijd had ik ook weggedaan. Nu heb ik een veel betere collectie. Die meer bij me past en al dat geëxperimenteer, dat heb ik wel gehad. Nu weet ik wat ik wil. Ja dat dus.

Dat bordeaux-rood is wel een kleur, die ik veel heb. Mooie kleur overigens. En die rits vind ik ook super.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: Reacties?

Bericht door Camille »

@wesley n
Wat heb je nu van kleding dan?
Alle tips zijn welkom
Belinda-Holland
Berichten: 18
Lid geworden op: 27 jan 2023 12:30

Re: Reacties?

Bericht door Belinda-Holland »

@ Camille ? Ik ben benieuwd waar de body vandaan komt. Ik heb een aantal body's van Wolford. Het voordeel is dat ze drukknoopjes hebben als "ondersluiting". Maar ik heb in het verleden een aantal gekocht met haakjes, ik weet niet exact meer waar ik die gekocht heb.
De haakjes schieten met een bepaalde regelmaat los, en vernielen dan m'n panty ( altijd vervelend).
De kleur van je body vind ik trouwens ook heel mooi.
Plaats reactie