rok/jurk op industrieterein?

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

rok/jurk op industrieterein?

Bericht door jonathan7 »

Doet iemand weleens eenrondje lopen of fietsen op een industrieterein?

Bij zomers weer en buiten werktijd, wat zou rustiger zijn wat betreft tegenliggers, natuur of industrieterein?

Volgens internet kan dat heerlijk rustig zijn buiten werktijd wandelen op industrieterein. Zelf twijvel ik daar wel enigzins aan, ik geloof best dat het er wat geluid betreft wel rustig zal zijn, maar het stikt er natuurlijk ook van (XXL) bedrijfsnamen en reclame. Dat zou ik dan weer niet rustgevend willen noemen.
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: rok/jurk op industrieterein?

Bericht door jonathan7 »

niemand?
Gebruikersavatar
Corpas
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 mei 2022 20:26

Re: rok/jurk op industrieterein?

Bericht door Corpas »

Een industrieterrein is nou niet heel aantrekkelijk om te gaan wandelen, zeker niet in vergelijking met een natuurgebied. Misschien bedoel je dat het er nogal rustig is buiten werktijd en dat je daar dan in een rokje kunt lopen als je dat elders niet aandurft? Dat zou wel een beetje sneu zijn, waarom zou je dat nu doen? Je wordt niet opgegeten als je als man een leuke rok draagt.
Ik kom wel eens in mijn minirokje op een industrieterrein, als ik naar de Gamma ga. Want die is daar gevestigd. Maar verder toch liever niet. Zie foto.
20230723_143102ax.jpg
Voor mij liefst korte sportieve rokjes met een split.
Of stevige denim minirokjes.
Voelt heerlijk vrij maar dan wel zonder ondergoed.
Ook veel op blote voeten of mini-teenslippers met zilveren teenringen.
Draag rokjes gewoon overal in mijn vrije tijd.
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: rok/jurk op industrieterein?

Bericht door jonathan7 »

Een natuurgebied is niet bij iedereen in de buurt, een stadspark vind ik geen natuurgebied, misschien is het industrieterrein dichterbij/makkelijker te bereiken?

Verder kun je verassingen overal tegen komen zo hoorde ik eens keihard Kinderen voor Kinderen op een industrieterrein, toen dacht ik echt, huh wat is dit nu weer?
Plaats reactie