Militaire laarzen

Wat vind je van het dragen van laarzen in combinatie met je rok
RokR1
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 okt 2008 11:10

Militaire laarzen

Bericht door RokR1 »

Mannenlaarzen, ze zijn er echt nog wel:
Mannenlaarzen.jpg
Alleen al daarom beleg je als Franse president zo'n bijeenkomst als afgelopen maandag.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Militaire laarzen

Bericht door RokSterNL »

Alleen vind ik deze jammergenoeg niet modieus. Waarom moet alles wat mannen dragen toch altijd zo oubollig, lomp en stijf zijn. Waarom kan het nu niet eens allemaal verfijnder ook voor ons gemaakt worden. Alsof wij mannen daar kennelijk niet om geven. We worden per definitie al in dat stijve harnas gedrukt, keer op keer.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Militaire laarzen

Bericht door rokwens »

Ik heb tot mijn grote verbazing in Antwerpen een kleine schoenhandel gezien met één model herenlaars, in soepel bordeau leder, iets hogere hak en met bijna kniehoogte. Zeer elegant. Ik ben binnen geweest om andere modellen te zien, maar die waren er niet. ( huidevetterstraat )
Misschien wel op catalogus.
En wat de Franse militairen betreft : hummm...allemaal mietjes zeker die met dameslaarzen rondlopen ! ( naar de huidige normen toch )
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Militaire laarzen

Bericht door Jos »

ik kwam vanmiddag van mijn werk en werd voorbij gescheurd door een aantal motorrijders, allemaal laarzen aan; wel van die hele saaie natuurlijk. ben toevallig zelf net bezig met de koop van laarzen; vind ik veel beter uitzien dan een herenlaars
Bijlagen
leren laars met stof.jpg
Laatst gewijzigd door Jos op 05 jul 2009 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Militaire laarzen

Bericht door RokSterNL »

Jos, dat is het hem nu juist waarom ik ook voor de dameslaars ga, omdat dat soort modellen bij de mannen niet gemaakt worden. Dus dan maar in het damessegment zoeken. Trouwens mooie laarzen die je aan hebt.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Militaire laarzen

Bericht door willi »

Huuuu!, Jos, is dit niet véél te 'vrouwelijk'! (zo vrolijk en sierlijk)
Perfect Jos.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Militaire laarzen

Bericht door RokSterNL »

Ja want het moet per slot van rekening als je man bent, er altijd zo saai en oubollig mogelijk uit zien toch ? Dan kan je pas als man tevoorschijn komen, maar oh jee als je een rok draagt, en daaronder dan zelfs nog dameslaarzen laat staan een panty aan hebt. De wereld is dan te klein. :lol: :o. Sorry hoor, maar hier zakt met recht mijn rok van af.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Militaire laarzen

Bericht door Jos »

ik moet toch nog even iets recht trekken jongens, bij hetgeen je op de foto ziet, gaat het alleen om de laarzen. Momenteel worden die nog door een vrouw gedragen. Ik heb alleen de foto van marktplaats gehaald als voorbeeld; ik hoop ze wel nog te kunnen kopen.
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Militaire laarzen

Bericht door RokSterNL »

In ieder geval vind ik het mooie laarzen, maar dacht echt dat jij ze al had gekocht.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Militaire laarzen

Bericht door Jos »

ik heb vanmorgen de laarzen gekocht, toch maar even aangetrokken, compleet met spijkerrok:
Bijlagen
P7050008.JPG
Laatst gewijzigd door Jos op 05 jul 2009 15:04, 2 keer totaal gewijzigd.
een fervent rokdrager
Plaats reactie