H&M mannenrok

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Re: Verder op te volgen !!!

Bericht door Ludwigcw »

Rokwens, heb ik het juiste dat je op c-tendance gepost hebt onder de letterlijke franse vertaling van je naam hier !

Ludwigcw
rokwens
Berichten: 758
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Verder op te volgen !!!

Bericht door rokwens »

slimmerik !
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
john
Berichten: 231
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: Verder op te volgen !!!

Bericht door john »

Ook onze duitse vrienden op www.rockmode.de hebben al geprobeerd meer los te krijgen van HenM, maar ook hier weinig zinnige respons.
Blijven schrijven en bellen dus zou ik zeggen.

John
rokwens
Berichten: 758
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Verder op te volgen !!!

Bericht door rokwens »

De rok is er in H&M Parijs !!


Posté le: Mer Nov 11, 2009 3:56 pm Sujet du message:

--------------------------------------------------------------------------------

salut

la jupe est en vente au magasin du boulevard haussmann (en face du printemps), au sous-sol, au fond, pas loin des caisses : regardez-bien, un mannequin porte une veste courte noire, une chemise blanche et cette jupe, plissée sur le devant, droite derrière.

mimi
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Verder op te volgen !!!

Bericht door RokSterNL »

Hi Rokwens,

Zou jij de tekst indien je in de gelegenheid bent, even kunnen vertalen. Ik ken wel Frans, maar niet deze.
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Re: Verder op te volgen !!!

Bericht door Ludwigcw »

Rokster, de tekst beschrijft de locatie waar de rok in de winkel hangt .

De letterlijke vertaling :

De rok is te koop in de winkel aan Boulevard haussmann. Op de beneden verdieping, niet ver van de kassa: kijkt goed, een paspop draagt een korte zwarte vest met witte hemd en deze rok, plooien vooraan, recht achteraan.

En dat we zoveel mogelijk H&M mailen zodat ze goed voelen dat er wel degelijk een markt voor is.

Ludwigcw
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Verder op te volgen !!!

Bericht door RokSterNL »

Ludwigcw, Bedankt voor de vertaling.
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Re: Verder op te volgen !!!

Bericht door Ludwigcw »

Ik heb gisteren nog eens H&M België gemaild met verwijzing naar de nu in de winkel zijnde mannenrok te parijs en ook al in enkele steden van Duitsland .( van een duitse mannenrok forum opgepikt )

Vandaag ( een dag erna al ) kreeg ik dit antwoord terug.

Beste Ludwig,

Bedankt voor je mailtje!

We hebben inderdaad binnenkort een mannenrok in ons assortiment. Ik ga even voor je na in welke winkels deze verkocht zal worden en vanaf wanneer.

Ik neem snel terug contact met je op!

Vriendelijke groeten,



Ofwel was het altijd de bedoeling hem in meerdere landen in enkele winklels te koop aan te bieden oftewel breiden ze de verkoop uit door een grote respons van de mannenrok dragers aller landen.
Ik zou vragen aan iedereen, zelfs diegene die hier nooit posten maar wel lid zijn of als sympathisant enkel meelezen, te blijven mailen naar H&M ( mag ook naar andere kledingsketens ) zodat ze zien dat er wel degelijk een markt voor is.

Op het franse forum heeft er ondertussen al iemand foto’s gezet van de rok. Naar verluid zou het een rok zijn met daaronder een korte broek. Ook zo te zien op de paspop maar bij de tweede foto waar ze in de rek hangen zie je dan die broek door onder niet meer. In de franse tekst is het mij ook niet zo duidelijk als de broek nu erbij hoort of dat ze dat enkel bij de paspop gedaan hebben om, misschien, de drempel te verlagen.

Link naar het forum topic met op die pagina de twee foto's

http://www.c-tendance.com/forum2/viewto ... 9&start=60

Dus vanaf ik meer weet voor België ( welke winkels ) hoor je het !!

Ludwigcw
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Verder op te volgen !!!

Bericht door RokSterNL »

Toen ik na dat dit bericht hier op het forum bekend gemaakt is geworden, kontakt heb opgenomen met de klantenserice van H&M in Nederland, die wisten van niets. Ik kreeg als antwoord, wij worden altijd als er iets staat te gebeuren ruim op tijd hierover op de hoogte gebracht. Met andere woorden, hier in Nederland hebben we dus weer het nakijken.
jan

Re: Verder op te volgen !!!

Bericht door jan »

Leuk dat H&M met deze mannenrok komt. Zo zie je maar dat er wel degelijk beweging in zit. Goed is ook dat H&M helemaal geen exclusieve zaak is. Nu C&A nog.....
Maar, ik blijf een zeurpiet, de betreffende rok is wel erg kort (voor mij).
Het valt me trouwens op als ik door C&A loop dat de rokken 's-winters veel korter zijn dan in de zomer.
Plaats reactie