Mijn tweede muziek project Mil-Sh@ke

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Mijn tweede muziek project Mil-Sh@ke

Bericht door Ludwigcw »

Sinds een half jaar draai ik mee in een tweede militaire muziekgroep binnen de Begische defensie waar ik werkzaam ben.
Maar deze keer is het opgestart van de top uit en bestaan we uit mensen van de verschillende machten en eveneens hebben we de steun van de militaire persdienst. Waarbij we na vier gezamelijke repetities al voor de leeuwen gegooid werden op een "aankomst party" voor de piloten op de AirShow in Bevenkom op 2 juli '10.
Er werd daar gefilmd en eveneens in ons repetities ( van mijn oorspronkelijke groep "Blue Link" ) kot op mijn thuisbasis in Koksijde. Deze beeldmateriaal was nu te zien op de regionale zender in vlaanderen en ook op kanaal z.
En voor diegene die niet weten hoe mijne kop eruit ziet, ik ben die sukkelaar achter de keyboards en een enkele keer op gitaar.
Zie link :

http://kanaalz.rnews.be/televox-televox ... -mil-shake

Ludwigcw
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2111
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Mijn tweede muziek project Mil-Sh@ke

Bericht door Jos »

klinkt goed, Ludwig, maar betekent dat ook, dat je (in rok) naar Afganistan wordt gestuurd?
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Re: Mijn tweede muziek project Mil-Sh@ke

Bericht door Ludwigcw »

In rok naar Afganistan niet, trouwens ik ben daar al drie keer geweest met de muziekgroep Blue Link( 2 x Kabaul en 1 x Kandahar ) en er was daar zelfs geen enkele rok ( onder de militairen en bugerpersoneel ) te bespeuren.
Ik heb wel al twee maal in rok opgetreden een keer op de Nato Awacs basis te Geilenkirchen en éénmaal bij een thuismachts op een Airshow bij ons te Koksijde. Van de laatste staan er hier ergens, onder een topic zelfs foto's van.

Ludwigcw
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2111
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Mijn tweede muziek project Mil-Sh@ke

Bericht door Jos »

dat kon ik mij herinneren, Ludwigcw, vandaar mijn vraag
een fervent rokdrager
Plaats reactie